| |
|
| Artikelnr.: 5JXHM-NWL3000276042 Merk: geen gegevens Fabrikantnr.: 3000276042 EAN/GTIN: 4260390221157 |
| |
|
| | |
| Apparaatwieltje · Behuizing van galvanisch blauw verzinkt staalplaat · Corrosieongevoelig · Tweerijige lagerkrans in de gaffelkop · Thermoplastische rubberen banden (grijs) op kunststof velg · Glijlagers · Met plaatbevestiging · Totale blokkering van metaal nalopend gemonteerd, voor alle afmetingen identieke vormOverige technische gegevens:· Oppervlak behuizing: Verzinkt - blauw gepassiveerd· Schroefgat-Ø: 6,3mm· Plaatbreedte: 60mm· Materiaal behuizing: Staalplaat· Plaatlengte: 60mm Meer informatie: | | Wiel-Ø: | 50 mm | Wielbreedte: | 19 mm | Bouwhoogte: | 70 mm | Draagvermogen: | 50 kg | Kleur rol: | Grijs | Materiaal wiel: | Rubber | Bevestigingswijze: | Met bevestigingsplaat | Uitvoering: | Glijlagers | Merk: | PROMAT |
|
| | |
| | | |
| Andere zoekwoorden: Zwenkwiel, Zwenkwielen, Zwenkrol, Zwenkrollen, Zwenkwielen met rem, Zwenkwiel met rem, zwenkwiel 50mm, zwenkwiel 50kg, zwenkwielen met rem, Apparaatwieltje, Parkeerwiel, Transportrol, Vastzetters, zwenkwielen |
| | |
| | | Magazijnen (2) | | |
| | Voorraad | Min. hoeveelheid | | Verzendkosten | | | | | | | | | | | 2 werkdagen | | | 1 | | € 6,95* | vanaf € 2,13* | € 3,35* | | | | Magazijn 5JXHM | 7 werkdagen | | | 6 | | € 4,90* | vanaf € 3,58* | € 6,78* | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Prijzen: Magazijn 5JXHM | | Bestelhoeveelheid | excl. BTW | incl. BTW | Eenheid | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | minimale bestelhoeveelheid: 6 stuks ( € 40,68* excl. BTW ) |
|
| | | | | Voorraad: Magazijn 5JXHM | | Verzendkosten: Magazijn 5JXHM | | | | Bekijk voorraad details hier. | | Bestelwaarde | Verzendkosten | vanaf € 0,00* | € 4,90* | | vanaf € 46,20* | Franco huis |
|
| | | | | Retourvoorwaarden: Magazijn 5JXHM | | | Dit artikel kan niet worden geannuleerd, omgeruild noch worden teruggegeven. | Conform de algemene voorwaarden en onafhankelijk van de retourvoorwaarden blijft de garantieperiode bestaan. |
|
| | | | | | | |
|