|  |
 |
| Artikelnr.: 8104-DIV101108658 Merk: geen gegevens Fabrikantnr.: 101108658 EAN/GTIN: 7615400848713 |
| |
|
|  |  |
 | Soft Care Deluxe 2 in 1 is een eco-gecertificeerde, milde en verzorgende shampoo en douchegel. Dit product schuimt rijkelijk en is ook geschikt als badschuim. Soft Care Deluxe 2 in 1 is een hoogwaardige, gebruiks- en milieuvriendelijke optie voor hotelbadkamers en doucheruimtes van sportclubs, ontspanningsfaciliteiten of wellnesscentra. - Eco-gecertificeerd met het Scandinavische Swan ecolabel, uiterst biologisch afbreekbaar en 100% vrij van microplastic.
- Mild aangenaam genderneutraal parfum, evenwichtige pH, getest op huidvriendelijkheid (patchtest).
- Gebaseerd op een mild mengsel van oppervlakteactieve stoffen, vochtinbrengende bestanddelen en huid- en haarverzorgende ingrediënten die ervoor zorgen dat vettig vuil effectief wordt verwijderd terwijl het vochtgehalte van de huid en het haar op peil blijft en wordt verbeterd.
- Veelzijdige oplossing, ruim beschikbaar in verschillende Diversey dispensers.
- Kan gebruikt worden als badschuim, geeft een rijkelijke schuimvorming, ongeacht de waterhardheid.
- Vormt geen zeepresten, waardoor het bad gemakkelijk schoon te maken is.
- De hoogwaardige, gebruiksvriendelijke en eco-gecertificeerde eigenschappen van Soft Care Deluxe 2 in 1 verbeteren het imago van badkamers en douches.
- Spreekt zowel mannen als vrouwen aan.
- Een luxeverzorging voor de gasten met een minimale impact op het milieu.
- Aangenaam en gebruiksvriendelijk product dankzij de milde en efficiënte 2 in 1 formule voor haar, lichaam en bad.
- Effectieve reiniging zonder het haar of de huid uit te drogen.
- Geschikt voor veelvuldig gebruik zonder nadelige effecten op de huid (uitdroging of irritatie).
- De vochtinbrengende bestanddelen zorgen voor een langdurige huidverzorging, terwijl de conditioner voor klitvrij haar zorgt.
- Keuze uit diverse dispenseroplossingen, zoals de Soft Care Sensation dispenser die een aanpasbaar deksel bevat om rechtstreeks met de eindgebruiker te communiceren voor een optimale gastervaring, terwijl tegelijkertijd verschillende normen van de desbetreffende hospitality merken worden geïntegreerd.
|
|  |  |
 | |  |  |
| |