|  |
 |
| Artikelnr.: 4988-2522204-BP Fabrikantnr.: Photon-R-E EAN/GTIN: 590722264809 |
| | |
|
|  |  |
 | Photon Robot Education MINT Roboter Photon-R-E Photon Education mint robot „Education” incl. 1 robot PH_01 Het ultieme leermiddel Programmering vereenvoudigd Education mint robot „Education” incl. 1 robot - het beste intervaksysteem mint. Het ultieme leermiddel! De Photon robot ondersteunt docenten bij het dagelijks werk op school. Dankzij de intuïtieve mobiele en desktop-apps is hij eenvoudig te bedienen. De robot wekt de aangeboren nieuwsgierigheid van de leerlingen en spreekt hun emoties aan, zodat ze zich in elk lesuur kunnen verdiepen. De robot is bovendien in elke klasse te gebruiken. Docenten en docenten kunnen speciaal voorbereide lesuren gebruiken om leerlingen in de basis van de programmering te brengen. Voordelen van het complete pakket De robot is ontworpen voor zowel jongere als oudere scholieren. Docenten kunnen ofwel speciaal voorbereide leerplannen gebruiken of hun eigen leerplannen maken om elk vak te leren. Bovendien kan de robot op elk onderwijsniveau worden gebruikt, van de kleuterschool tot de 12de klas. Leer over planeten en het zonnesysteem door met de robot een wandeling in de ruimte te maken; neem hem mee naar een weide om iets over planten en bijen te leren; neem hem mee naar de stad om over verkeersveiligheid te spreken. De robot kan worden gebruikt om kleuren, dieren of geometrische figuren te presenteren of zelfs om het concept van duurzame energie uit te leggen. Leerbare vaardigheden Natuurwetenschappen Van basisinformatie over planten en dieren tot leren over het hele natuurlijke ecosysteem, verschillende chemische reacties of zelfs het zonnesysteem. De robot kan in het onderwijs in alle natuurwetenschappelijke vakken worden gebruikt om nieuwe thema's in te voeren en nieuwe verschijnselen uit te leggen. Taalonderwijs Photon is een uitstekend hulpmiddel voor het onderwijs in de taal en in vreemde talen. Met behulp van telmatten en illustraties kunnen kinderen hun vaardigheden in het vertellen van verhalen verbeteren door over de avonturen van de robot te vertellen. Kunst Met een 3D-printer kan het onderwijs nog leuker worden. Druk accessoires af die de activiteiten interessanter maken en de robot een nieuw gebruik geven. Een geweldig voorbeeld zou de permanente marker-houder zijn, waarmee de kinderen de bewegingen van de robot kunnen programmeren en hun eigen tekeningen kunnen maken. De kinderen kunnen ook maskers, mantelpakken en accessoires voor de robots ontwerpen die ze kunnen dragen. Dan kunnen ze de robots kleding aantrekken en ze bepaalde rollen laten overnemen, zoals een scène uit een verhaal naspelen of dansen op een eerder besproken muziekrichting. Lichamelijke ontwikkeling Gebruik de robot als handleiding om verschillende motorische activiteiten uit te voeren en de lichamelijke ontwikkeling van kinderen te bevorderen. De kinderen kunnen de bewegingen en dansen van de robot imiteren. U kunt hem ook naar een bepaald veld op de mat leiden, dat een fysieke of dagelijkse activiteit vormt (bijv. het vastbinden van de veters, het sluiten van de knoppen) en deze vervolgens uitvoeren. Hoe wordt met het complete pakket gewerkt? De robot kan met een nauwkeurigheid van 5 graden rond zijn as bewegen, waardoor hij was een geweldig gereedschap voor de introductie in concepten voor het meten van hoeken en geometrische figuren. De leerlingen kunnen ook de bewegingen van de robot met een nauwkeurigheid van 0,5 inch bepalen. Bovendien kunt u met een aanstekelijke permanente markgreep elke willekeurige geometrische figuur tekenen. Hierdoor ontstaan vele mogelijkheden om experimentele activiteiten voor het meten of omrekenen van eenheden uit te voeren. Photon is ook uitstekend geschikt voor het uitvoeren van games voor het consolideren van mathematische operaties en het indrukken van getallen. Met behulp van de robot kunnen de leerlingen het resultaat van een operatie toewijzen of beslissen of het resultaat juist is of niet. Programmering van de robot Programmeren vereenvoudigd De Photon EDU-app bevat unieke programmeermethoden waarmee leerlingen geleidelijk de wereld van het programmeren kunnen ontdekken. Elke andere interface bouwt voort op de eerder verworven vaardigheden en introduceert nieuwe, meer geavanceerde mogelijkheden. Programmeerbasis Met de aankoop van de basisversie van de robot krijgen docenten een complete toolkit die hen en hun leerlingen in het programmeeronderwijs ondersteunt. Wij hebben een innovatieve benadering ontwikkeld die leerlingen helpt om op speelse wijze de geheimen van het programmeren te ontdekken. Duizenden leraren over de hele wereld hebben gezien dat het werken met de passie en de inzet van de leerlingen verhoogt. Onze ontwikkelingsfasen van het programmeren Stap 1: Draw Leg de route van de robot vast door deze met uw vinger te tekenen. om de basisvaardigheden van de robot te leren. Stap 2: badge Programmeer de robot met behulp van instruerende symbolen. Voert in de logische planning van de route van de robot in. Stap 3: Photon blokken Programmeer de robot door blokken te stapelen met symbolen die van de vorige interfaces bekend zijn. Leert hoe u complexere programma's kunt maken. Stap 4: Photon-code Zet tekstcodesequenties in de vorm van blokken die uit de vorige interface bekend zijn. De teksten voor dit artikel zijn automatisch vertaald. Package contents: 1x Photon robot,1 x digitale database met leerplannen en extra lesmateriaal,1x EDU,1 x micro-USB-kabel,Gebruiksaanwijzing. System requirements: Android, iOS, Windows, Mac, Amazon Meer informatie:  |  | Fabrikantnr.: | Photon-R-E | Soortnaam: | Robot |
|
|  |  |
 | |  |  |
 | Andere zoekwoorden: Kleuterschool-spelletje, Kleuterschool-spel, Kleuterschoolspelletjes, Kleuterschoolspelletje, Kleuterschoolspellen, Kleuterschoolspel, 00590722264809, 05907222648025, Photon, Photon-R-E, Education MINT Roboter |
|  |  |
| |