| |
|
| Artikelnr.: 4988-199354-BP Fabrikantnr.: 199354 EAN/GTIN: 4016138199352 |
| | |
|
| | |
| H-Tronic "199354" Optrek- en remvertraging Bouwpakket Optrek- en remvertraging (bouwpakket) De halte kan net als bij de Bundesbahn in de tegengestelde richting worden bereden. De trein remt bijv. bij een stopsein (contact open) langzaam af. Hij rijdt na het seinbeeld "rijden” weer automatisch verder en zet langzaam aan tot de op het seinbord ingestelde snelheid. De ingebouwde stroombegrenzing beperkt de stroom tot 2 A. De elektronica heeft geen eigen bedrijfsspanning nodig. Bouwpakket met uitgebreide montagehandleiding. Technische spec.: Afmeting, breedte: 45 mm · Afmeting, lengte: 100 mm · Leeftijdsklasse: vanaf 15 jaar · Type model (modelspoor): Bouwpakket Opmerkingen: Niet geschikt voor Faulhabermotoren en geluidsfrequentiegestuurde treinen (bijvoorbeeld Trix-EMS) en Märklin banen (wisselstroom). Meer informatie: | | Afm.: | (l x b) 100 mm x 45 mm | Afmeting, lengte: | 100 mm | Afmeting, breedte: | 45 mm | 01 Merk: | H-Tronic | Type model (modelspoor): | Bouwpakket | Leeftijdsklasse: | Vanaf 15 jaar | Soortnaam: | Optrek- en remvertraging |
|
| | |
| | | |
| Andere zoekwoorden: H-Tronic, 199354, Speciale serie |
| | |
| | | Magazijnen (2) | | |
| | Voorraad | | | Verzendkosten | | | | | | | | | | | | | | | | € 5,95* | vanaf € 15,56* | € 21,24* | | | | Magazijn 4988 | | | | | | € 5,74* | vanaf € 16,80* | € 21,80* | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Prijzen: Magazijn 4988 | | Bestelhoeveelheid | excl. BTW | incl. BTW | Eenheid | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | | | | Voorraad: Magazijn 4988 | | Verzendkosten: Magazijn 4988 | | | | Bekijk voorraad details hier. | | Bestelwaarde | Verzendkosten | vanaf € 0,00* | € 5,74* | | vanaf € 45,45* | Franco huis |
|
| | | | | Retourvoorwaarden: Magazijn 4988 | | | Dit artikel kan niet worden geannuleerd, omgeruild noch worden teruggegeven. | Conform de algemene voorwaarden en onafhankelijk van de retourvoorwaarden blijft de garantieperiode bestaan. |
|
| | | | | | | |
|