| |
|
| Artikelnr.: 4816E-S215471 Fabrikantnr.: 96753 EAN/GTIN: 4037373967537 |
| |
|
| | |
| Ontwikkeld als aandrijving voor 1:87 tractoren, maaimachines en andere langzaam rijdende voertuigen. Maar ook kabellieren en speciale functies kunnen er mee perfect worden gerealiseerd. De G494 is een omhuld transmissiebouwpakket met een reductie van 1:494. De behuizing van de tandwielkast is geschroefd en blijft daardoor demontabel en onderhoudsvriendelijk. Bovendien beschikt de G494 over M1-montagegaten en kan daardoor ook in het onderstel van een auto worden geschroefd. Door de compacte constructie kan de G494 in het onderstel van de auto worden geïntegreerd en maakt deze ook de bouw van opleggertrekkers mogelijk. De transmissie is reeds kant-en-klaar gemonteerd. Features: Tuning voor modelauto's Kant-en-klaar gemonteerd Meer informatie: | | Hoogte: | 9 mm | Lengte: | 24 mm | Breedte: | 12 mm | Schaal: | H0 | Gewicht: | 4.5 g | Tandwielreductie: | 1:494 | Bouwwijze: | G 494 | Soortnaam: | Aandrijfmotor | Leeftijd: | vanaf 15 jaar | Spanning (max.): | 3.7 V |
|
| | |
| | | |
| | | |
| | | Magazijnen (2) | | |
| | Voorraad | | | Verzendkosten | | | | | | | | | | | | | | Magazijn 4816 | | | | | | € 5,95* | vanaf € 27,84* | € 36,88* | | | | | | 2 werkdagen | | | | | € 5,74* | vanaf € 29,37* | € 38,03* | | | | | | | | | | | | | | | | | Prijzen: Magazijn 4816 | | Bestelhoeveelheid | excl. BTW | incl. BTW | Eenheid | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | | | | Voorraad: Magazijn 4816 | | Verzendkosten: Magazijn 4816 | | | | Bekijk voorraad details hier. | | Bestelwaarde | Verzendkosten | vanaf € 0,00* | € 5,95* | | vanaf € 195,00* | Franco huis |
|
| | | | | Retourvoorwaarden: Magazijn 4816 | | | Periode: | Binnen 14 dagen | Toestand verpakking: | Originele verpakking onbeschadigd, geopend | Toestand goederen: | Ongebruikt | Verzendkosten: | Voor uw rekening | Administratiekosten: | Geen | Conform de algemene voorwaarden en onafhankelijk van de retourvoorwaarden blijft de garantieperiode bestaan. |
|
| | | | | | | |
|