Home » Mercateo-Intern » Mercateo Zomerfeest 2017

Mercateo Zomerfeest 2017

Op 23 juni 2017 was het weer zo ver: collega’s uit 14 Europese landen kwamen samen op het jaarlijkse Mercateo Zomerfeest in Duitsland. Er werd gezamenlijke teruggekeken op de eerste hoogtepunten van 2017: “We hebben de afgelopen maanden veel bereikt”, sprak Mercateo directielid Peter Ledermann iedereen toe. “Het is daarbij belangrijk om niet alleen vooruit te blijven denken en te kijken wat nog niet past of waar tekorten zijn. Laten we tussendoor ook eens stilstaan en ons verheugen over wat er al is bereikt”.

Voor tussentijdse vreugde is er in ieder geval genoeg aanleiding: in de eerste helft van 2017 bleef Mercateo internationaal groeien op alle locaties, organiseerden én bezochten we meerdere evenementen in binnen- en buitenland, werd een strategisch partnerschap aangegaan met SAP Ariba voor een Spot Buy-oplossing in Europa en hebben we met BIP Investment Partners een nieuwe investeerder aan onze zijde.

Op het zomerfeest heerste wederom een gezellige en informele sfeer, die gefaciliteerd werd door enkele leuke activiteiten. Middels opdrachten en kleine wedstrijden ontmoetten ook collega’s elkaar die normaal niet zo snel met elkaar in contact komen. Sommigen gingen bijvoorbeeld creatief aan de slag met de letters van Mercateo, door anderen werden lantaarns aangestoken en weer anderen hielden een wedstrijd voor welk papieren vliegtuig het verste kon vliegen. Daarnaast werd er veel gedanst, gegeten en met elkaar gepraat.

De sfeer van het feest werd vastgelegd door een fotobox die tot diep in de nacht gebruikt werd. En Mercateo’s social media team heeft een nieuwe hashtag toe kunnen voegen aan haar portfolio: #tussenvreudge. Tot volgend jaar!

Impressies van het Mercateo Zomerfeest 2017