Het Software-ondersteuningscontract biedt technische ondersteuning per telefoon (24 uur per dag/7 dagen per week), evenals alle software-updates die gedurende de looptijd van het contract beschikba...
Een uitgebreid serviceplan dat extra voordelen biedt als aanvulling op uw normale garantie. U kunt kiezen uit verschillende beschermingsabonnementen van Acer Care Plus waarmee u profiteert van Prio...
Een uitgebreid serviceplan dat extra voordelen biedt als aanvulling op uw normale garantie. U kunt kiezen uit verschillende beschermingsabonnementen van Acer Care Plus waarmee u profiteert van Prio...
Een uitgebreid serviceplan dat extra voordelen biedt als aanvulling op uw normale garantie. U kunt kiezen uit verschillende beschermingsabonnementen van Acer Care Plus waarmee u profiteert van Prio...
Een uitgebreid serviceplan dat extra voordelen biedt als aanvulling op uw normale garantie. U kunt kiezen uit verschillende beschermingsabonnementen van Acer Care Plus waarmee u profiteert van Prio...
Een uitgebreid serviceplan dat extra voordelen biedt als aanvulling op uw normale garantie. U kunt kiezen uit verschillende beschermingsabonnementen van Acer Care Plus waarmee u profiteert van Prio...
Overwin de complexiteit van datacenters met nooit aflatende support voor hardware en software en een slimme manier om de verschillende leveranciers in uw omgeving te beheren. Dell EMC biedt één bro...
De basisgarantie van Dell omvat reparatie of vervanging bij productiedefecten. Met Onsite Service komt, als de technisch deskundigen van Dell na externe diagnose vaststellen dat de situatie niet op...