Seagull Standard Maintenance and Support - Technische ondersteuning - voor BarTender Starter Edition - 1 toepassing - telefonisch advies - 1 jaar - kantooruren
Seagull Standard Maintenance and Support - Technische ondersteuning - voor BarTender Automation Edition - 1 printer - telefonisch advies - 1 jaar - kantooruren
Seagull Standard Maintenance and Support - Technische ondersteuning - voor BarTender Automation Edition - 1 toepassing - telefonisch advies - 1 jaar - kantooruren
Seagull Standard Maintenance and Support - Technische ondersteuning - voor BarTender Automation Edition - 1 printer - telefonisch advies - 3 jaren - kantooruren
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Fujitsu Infrastructure Support SolutionPack - Technische ondersteuning - voor PRIMEFLEX for Microsoft Azure Stack - telefonisch advies - 5 jaren - 24x7 - response-tijd: 2 h - EMEIA