Fujitsu Support Pack On-Site Service - Uitgebreide serviceovereenkomst (verlenging) - onderdelen en werkuren - 1 jaar - ter plaatse - 24x7 - response-tijd: 4 h - voor Brocade 300
Fujitsu Support Pack On-Site Service - Uitgebreide serviceovereenkomst (verlenging) - onderdelen en werkuren - 1 jaar - ter plaatse - 24x7 - response-tijd: 4 h - voor Brocade 6505
Fujitsu Support Pack On-Site Service - Uitgebreide serviceovereenkomst (verlenging) - onderdelen en werkuren - 1 jaar - ter plaatse - 24x7 - response-tijd: 4 h - voor Brocade 6510
Fujitsu Support Pack On-Site Service - Uitgebreide serviceovereenkomst (verlenging) - onderdelen en werkuren - 1 jaar - ter plaatse - 24x7 - response-tijd: 4 h - voor ICX 6430, 6450, 6610, 7450, 77...
Fujitsu Support Pack On-Site Service - Uitgebreide serviceovereenkomst (verlenging) - onderdelen en werkuren - 1 jaar - ter plaatse - 9x5 - response-tijd: VWD - voor Brocade 300
Fujitsu Support Pack On-Site Service - Uitgebreide serviceovereenkomst (verlenging) - onderdelen en werkuren - 1 jaar - ter plaatse - 9x5 -reparatietijd: volgende werkdag - voor Brocade 300
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Fujitsu Support Pack On-Site Service - Uitgebreide serviceovereenkomst - onderdelen en werkuren - 4 jaren (vanaf dag van eerste aankoop van apparatuur) - ter plaatse - 24x7 - response-tijd: 4 h - m...
Fujitsu Support Pack On-Site Service - Uitgebreide serviceovereenkomst - onderdelen en werkuren - 4 jaren (vanaf dag van eerste aankoop van apparatuur) - ter plaatse - 9x5 - response-tijd: 4 h - mo...